Digitalna strategija šole mora temeljiti na več stebrih, vključno z dvigom digitalne kompetentnosti učečih se in strokovnih delavcev, razvojem digitalne didaktike ter opremljenostjo z digitalno tehnologijo. Dvig digitalne kompetentnosti učečih je torej ena izmed štirih razvojnih prioritet digitalne strategije šole, ki igra ključno vlogo pri oblikovanju digitalne strategije šole na njeni poti k digitalni preobrazbi.
mag. Andreja Čuk, Zavod RS za šolstvo; Amela Sambolić Beganović, Zavod RS za šolstvo; Romana Košutnik, Zavod RS za šolstvo; Ingrid Možina Podbršček, Arnes
Razvoj in dvig digitalne kompetentnosti učečim se omogoča uspešno uporabo digitalnih tehnologij ter aktivno sodelovanje in ustvarjanje v digitalnem svetu. Digitalne kompetence učencev opredeljuje DigComp 2.2 z 21 ključnimi digitalnimi kompetencami, razvrščenimi na 5 področjih, ki deloma sovpadajo s kompetencami 6. področja iz okvira DigCompEdu.
V pogovoru s članicami projektnega tima konzorcijskih partnerjev Zavoda RS za šolstvo in Arnesa bomo orisali ključne aktivnosti projekta “DDK” in udeležencem predstavili mapo z gradivi, katerih namen je podpora VIZ-ov tudi po zaključku projekta pri njihovih prizadevanjih za dvig digitalne kompetentnosti. Prepričani smo, da bodo rezultati projekta pomagali pri prizadevanjih za razvoj in dvig digitalnih kompetence učečih se in strokovnih delavcev ter snovanju digitalnih strategij prilagojenih specifičnim potrebam in ciljem posameznega zavoda.
Dvig digitalne kompetentnosti učečih se: Razvojna prioriteta digitalne strategije šole
Dodaj odgovor