Aljaž Selinšek, OŠ Ljudski vrt Ptuj
V predavanju bom povzel analizo učne ure v času izobraževanja na daljavo, pri predmetu zgodovina v 6. razredu OŠ. Predstavljeni bodo načini in metode za lažje pridobivanje in zbiranje dokazov v obliki skupinskega in sodelovalnega učenja. Gre za predstavitev primera dobre prakse na osnovi ene šolske učne ure. Učenci in učitelji smo se v času izobraževanja na daljavo namreč bili primorani soočiti z velikimi izzivi, saj smo se s tovrstno obliko poučevanja in učenja, srečali prvič. Ker učenci že pri rednem fizičnem pouku potrebujejo dobršen del vzpodbudne motivacije, je bila potreba po le – tej v času izobraževanja na daljavo, še toliko močnejša in nujnejša. Zato smo učitelji učencem ves čas nudili inovativne pristope, ki so nam pomagali kvalitetno izobraževati, kljub situaciji v kateri smo se znašli skupaj z učenci. Z učenci smo šolsko uro realizirali s pomočjo različnih metod dela z IKT tehnologijo, predvsem spletnih orodij, ki pri učencih krepijo motivacijo in jim predstavljajo svež način dela in učenja. Za ta namen smo uporabili aplikacijo Mindmeister (skupinsko izdelovanje miselnih vzorcev), Canvo (za izdelovanje individualnih plakatov) in Padlet (kot pripomoček za kreiranje skupinskih ugotovitev posameznih skupin). Pri vsem nam je ves čas izobraževanja na daljavo, kot osnova, služilo Googlovo spletno okolje oziroma Googlova spletna učilnica.