Sonja Lajovic, OŠ Kolezija
Pri matematiki sem se pri delu na daljavo poskušala čim bolj približati običajnemu pouku. Kot ogrodje so mi pri tem služile Arnesove spletne učilnice. V Wordovi datoteki, ki je bila dan prej naložena na Arnesovo učilnico, so učenci dobili navodila za delo ter povezavo na videokonferenco.
Videokonferenca je bila izvedena s pomočjo videokonferenčnega sistema Zoom. Glavna pripomočka pri pouku sta bila bela tabla (Whiteboard) in Wacom grafična tablica. Wacom grafična tablica nadomešča kredo, njena prednost pa je dostopna cena in preprosta uporaba. Tudi kakovost pisanja je solidna. Razlaga je potekala na podoben način kot v šoli, učenci so si sproti delali zapiske in sodelovali. Prednost dela na računalniku je, da lahko hitro preklapljamo med različnimi programi, kot sta na primer Graph in Slikar ter različnimi internetnimi stranmi. Učencem, ki so uro zamudili, so bili kasneje v spletni učilnici na voljo zapiski sošolcev.
Pri urah, ki niso bile izvedene preko Zooma, je bila razlaga podana v obliki filma. Film je bil narejen s programom Activpresenter in naložen na Arnesov video portal. Za preverjanje znanja nam je služila Dejavnost Naloga, ki je na voljo v Arnesovih učilnicah. (Naloge, oddane v jpg obliki lahko »online« popravljaš s pomočjo grafične tablice, kar prihrani veliko časa. )
V prispevku je predstavljen tudi primer učenja Pythona v 6. razredu s programom Penjee. Penjee je spletni brezplačni program za učenje Pythona. Kot ogrodje za delo so nam zopet služile Arnesove spletne učilnice, podobno kot pri urah matematike.