Primeri dobrih praks sodelovalnega poučevanja različnih predmetnih področij s podporo IKT

Gregor Nemec, OŠ Puconci

Pri sodelovalnem poučevanju izhajamo iz sodobnega življenskega sloga učencev, njihove vsakdanje uporabe IKT, ki jo želimo povezati z različnimi medpredmetni področji. Večina teh sodelovanj je nastala v povezovanju s tujim jezikom angleščina in nemščina ter s projektom Popestrimo šolo.

Nastala so sodobna učna okolja, ki učencem omogočajo razvoj kompetenc na posameznem predmetnem področju, kot tudi na področju uporabe IKT. Hkrati so učenci z metodo skupinskega dela razvijali zmožnosti sodelovanja in timskega dela. S takim načinom dela želimo učence spodbuditi, da postanejo ustvarjalci vsebin in ne le njihovi porabniki.

Primere dobrih praks uporabe različnih spletnih orodij bomo prikazali tako, da jih lahko učitelji takoj uporabijo v razredu. Na koncu bomo strnili še kritični pogled na potrebe razvoja digitalnih kompetenc in računalniških znanj na področju OŠ.

Ta vnos je bil objavljen v Prispevki. Zaznamek za trajno povezavo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja